Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
95 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Pneumatyczny
143,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
202,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
123,26
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
123,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
149,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
197,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
268,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru artykułu: 555074
164,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
132,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
504,48
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
504,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
235,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
235,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
119,27
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
119,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
369,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
369,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
190,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
192,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
192,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.98
Tryb pracy: Pneumatyczny
238,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
238,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
162,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
508,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
508,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
169,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.98
Tryb pracy: Pneumatyczny
224,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
440,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
440,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW PASSAT V (B5) odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW PASSAT V (B5) wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.