98 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Pneumatyczny
145,06
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
145,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
187,25
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
187,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
134,06
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
134,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
271,08
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
271,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
151,05
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
151,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru artykułu: 555074
173,37
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
173,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
119,88
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
119,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
120,80
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
120,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
233,63
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
233,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
183,44
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
183,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
460,87
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
460,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
199,91
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
199,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
290,26
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
290,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.59
117,97
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
117,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
398,91
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
398,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
210,24
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
210,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
247,42
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
247,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
227,68
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
227,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 038 131 501 g
248,18
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
248,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
216,85
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
216,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie VW PASSAT V (B5) odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW PASSAT V (B5) wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.