23 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.064
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
39,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396PS1007511B1
Ilość podłączonych styków: 3
108,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
172,17
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
172,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 15
Rozwiń więcej danych
159,11
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
159,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Ciśnienie od [kpa]: 15
Rozwiń więcej danych
47,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0016JPN
Ilość połączeń: 3
56,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Zielony
165,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
133,88
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
133,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
171,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
147,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 15
Rozwiń więcej danych
81,92
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
81,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
48,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
56,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
66,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
132,98
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
132,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5148120003
Ciśnienie [bar] od: 0.15
Ciśnienie [bar] do: 2.55
Rozwiń więcej danych
119,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11
168,92
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
168,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11
146,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.018
Ilość połączeń: 3
80,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9107JPN
Ilość biegunów: 3
62,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak ALFA ROMEO 146. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie ALFA ROMEO 146, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.