33 produktów
Wybierz auto
FASFT75570
Masa [g]: 101
Szerokość opakowania [cm]: 2.5, 4.9
Rozwiń więcej danych
48,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
48,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11004
Długość przewodu [mm]: 720
Ilość podłączonych styków: 3
95,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
95,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
80,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232101035
294,20
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
294,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403886515102
Długość przewodu [mm]: 662
Ilość biegunów: 3
89,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
89,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540281002213
217,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
217,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
66,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400064847149010
76,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
76,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA70928386
Długość [mm]: 770
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
116,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
116,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 235
Ilość podłączonych styków: 3
79,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
79,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 770
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
54,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
54,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953355
85,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
85,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953210
204,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
204,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Długość przewodu [mm]: 730
Rozwiń więcej danych
58,01
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
58,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550113A
Ciężar [kg]: 0.08
Długość przewodu [mm]: 360
Rozwiń więcej danych
99,86
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
99,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
97,69
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
97,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV245
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
53,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
53,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 770
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
107,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
107,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 660
Ilość podłączonych styków: 3
74,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
74,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
191,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
191,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie ALFA ROMEO 146, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów ALFA ROMEO 146 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie ALFA ROMEO 146 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach ALFA ROMEO 146 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach ALFA ROMEO 146 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.