Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do DACIA

48 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

JPN
ERA
NGK
TOPRAN
DELPHI
FAE
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
MEYLE
SKV
MEAT & DORIA
SWAG
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550086A

Ciężar [kg]: 0.014

Ilość połączeń: 3

37,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

37,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VDO 5WK9681Z

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

218,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 17.10

218,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

107,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 700 897

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

51,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 17.10

105,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10130

Ilość podłączonych styków: 3

76,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

76,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

50,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 551448

Wysokość [mm]: 21.5

Ilość połączeń: 4

181,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 17.10

181,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

46,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

55,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15175

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

70,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

70,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 49441

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0119

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

66,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 16-14 812 0004

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 3.06

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0370

Zakres temperatury od [°c]: -40

Zakres temperatury do [°c]: 130

56,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

52,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

52,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV121

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV113

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

60,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

60,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HERTH+BUSS JAKOPARTS J5701001

Napięcie [v]: 12

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

62,43

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

62,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do DACIA

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu DACIA

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak DACIA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

DACIA – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie DACIA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie DACIA

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.