11 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
216,50
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
216,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
192,55
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
192,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403001
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
105,72
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
105,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
196,12
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
196,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY31148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.12
Ciśnienie [bar] do: 1.59
Rozwiń więcej danych
149,34
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
149,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,59
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
66,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
168,19
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
168,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
181,64
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
181,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400215810009300
103,38
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
103,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,60
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
30,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zdjęcie producenta: 1
204,67
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
204,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak HONDA ACCORD VI. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie HONDA ACCORD VI, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.