11 produktów
Wybierz auto
Producenci
MEY31148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.12
Ciśnienie [bar] do: 1.59
Rozwiń więcej danych
149,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
187,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zdjęcie producenta: 1
200,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403001
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
103,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
103,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400215810009300
102,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
102,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
194,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
194,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E4007JPN
Ilość biegunów: 3
49,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
72,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
174,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak HONDA CIVIC VI. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie HONDA CIVIC VI, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.