Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do HONDA LEGEND IV

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-351

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

148,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15205

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

254,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

254,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

215,23

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

215,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HART 551 241

Ciśnienie od [kpa]: 10

Ciśnienie do [kpa]: 169

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

40,84

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

40,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

56,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 400-351

Od cisnienia [pa]: 10000

Do cisnienia [pa]: 169000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

455,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

455,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0051

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

296,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

296,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 31-14 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.13

Ciśnienie [bar] do: 1.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

102,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

76,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

76,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

116,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

116,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

147,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

147,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-361

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

143,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

143,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HONDA LEGEND IV

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu HONDA LEGEND IV

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak HONDA LEGEND IV. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

HONDA LEGEND IV – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie HONDA LEGEND IV, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie HONDA LEGEND IV

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.