10 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11
170,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
170,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
126,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
126,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
149,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5148120003
Ciśnienie [bar] od: 0.15
Ciśnienie [bar] do: 2.55
Rozwiń więcej danych
121,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.018
Ilość połączeń: 3
80,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9107JPN
Ilość biegunów: 3
61,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
169,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
56,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
172,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
172,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak LANCIA KAPPA SW. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie LANCIA KAPPA SW, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.