Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do NISSAN NV200

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10130

Ilość podłączonych styków: 3

76,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

76,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

61,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 70 94 9441

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

99,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

99,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0370

Zakres temperatury od [°c]: -40

Zakres temperatury do [°c]: 130

57,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

57,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

66,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MOBILETRON MS-E005

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,33

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

74,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3291

Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4

100,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

100,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 49441

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

90,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

90,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 97073

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

213,45

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

213,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.291

Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4

106,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

106,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

55,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN NV200

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu NISSAN NV200

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak NISSAN NV200. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

NISSAN NV200 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie NISSAN NV200, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie NISSAN NV200

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.