Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do NISSAN TIIDA

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość podłączonych styków: 3

78,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

78,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

50,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

50,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

89,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

94,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

64,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,90

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

153,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 82 00 719 629

Jakość: Equivalent

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,35

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

74,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,61

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

73,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

180,56

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

180,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

56,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

205,26

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

205,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 3

Ciśnienie od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

36,96

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

36,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN TIIDA

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu NISSAN TIIDA

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak NISSAN TIIDA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

NISSAN TIIDA – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie NISSAN TIIDA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie NISSAN TIIDA

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.