Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do PEUGEOT 3008

64 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FACET
NTY
BOSCH
EPS
FAE
FEBI BILSTEIN
NGK
DELPHI
ERA
SWAG
DENSO
JPN

132,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

132,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

147,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

147,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

81,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

81,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

364,06

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

364,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0196

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

54,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

54,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,03

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

104,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

186,35

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

186,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0120

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

82,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106021

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

118,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

100,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

100,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

93,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15091

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 50000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

129,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15132

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 30000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

118,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15212

Od cisnienia [pa]: 21000

Do cisnienia [pa]: 107000

134,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

134,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

65,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-CT-011

Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4

47,39

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

47,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15134

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 50000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

113,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

113,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15075

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 15000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

152,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

152,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

133,44

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

133,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

64,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 3008

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu PEUGEOT 3008

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak PEUGEOT 3008. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

PEUGEOT 3008 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie PEUGEOT 3008, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie PEUGEOT 3008

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.