42 produktów
Wybierz auto
Opcja wyposażenia: Hollow tube steel
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
588,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
588,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
505,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
505,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Hollow tube steel
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
588,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
588,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
677,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
677,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.925
Zdjęcie producenta: 1
444,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
444,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Średnica [mm]: 59.9
Rozwiń więcej danych
390,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
390,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Hollow tube steel
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): R173s/bfs148s
439,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
439,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
397,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
397,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
331,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
331,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
493,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
493,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
738,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
738,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
494,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
494,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 086,43
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 086,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
331,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
331,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Stal
652,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
652,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 181,77
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 181,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
570,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
570,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
538,11
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
538,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
565,62
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
565,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
715,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
715,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów PEUGEOT 3008 mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach PEUGEOT 3008, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut PEUGEOT 3008, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu PEUGEOT 3008, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.