-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
60 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.014
Ilość połączeń: 3
37,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
37,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
105,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
50,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
102,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
102,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
56,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
56,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
117,91
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
117,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
218,90
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
218,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
55,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
55,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
75,76
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
75,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.019
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
110,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
110,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
78,03
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
78,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
94,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
94,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY16148120002
Ciśnienie [bar] od: 0.31
Ciśnienie [bar] do: 3.72
Rozwiń więcej danych
105,63
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
105,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
96,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
96,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
122,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
122,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
78,44
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
78,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
210,97
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
210,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
66,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
66,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
47,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
47,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
208,07
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
208,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak RENAULT TRAFIC. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie RENAULT TRAFIC, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.