Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do RENAULT TRAFIC

32 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 04703654009

Pompa oleju SASIC 3654009

dla numeru OE: 150101308R
204,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 20, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z rurą wlotową
206,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: 24 Teeth Gear
230,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
321,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
151,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 42, Wykonanie łańcucha: Simplex, Wykonanie łańcucha: Simplex
95,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: 20 Teeth gear
172,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
301,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
504,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
309,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 20, Typ pompy: pompa zębata
466,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
122,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołem zębatym
208,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
238,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
101,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
222,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 20, Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa, Przestrzegać ilości napełnienia systemu:...
314,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBPORE003

Pompa oleju NTY BPO-RE-003

Ilość zębów: 20, Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa, Przestrzegać ilości napełnienia systemu:...
213,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BGALP0390

Pompa oleju BGA LP0390

143,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAIV460723

Pompa oleju VAICO V46-0723

Przestrzegaj danych technicznych: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z koł...
173,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację RENAULT

Części zamienne do RENAULT

Pompa oleju w samochodzie RENAULT TRAFIC – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT TRAFIC pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach RENAULT TRAFIC

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT TRAFIC o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

RENAULT TRAFIC – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT TRAFIC wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.