7 produktów
Wybierz auto
Liczba otworów do mocowania: 2
149,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 25.04
U ciebie: pt. 25.04
149,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
69,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
69,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
207,88
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 25.04
U ciebie: pt. 25.04
207,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1148120000
Ciśnienie [bar] od: 0.27
Ciśnienie [bar] do: 2.91
Rozwiń więcej danych
102,70
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 25.04
U ciebie: pt. 25.04
102,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
68,33
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
68,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 28.9
Ciśnienie do [kpa]: 400
Rozwiń więcej danych
95,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
95,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 28.9
Ciśnienie do [kpa]: 400
Rozwiń więcej danych
97,23
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
97,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SEAT IBIZA V. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SEAT IBIZA V, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.