Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do SUBARU OUTBACK

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 403-201

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

674,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

674,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

504,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

504,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

539,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

539,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

595,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

595,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15158

Ilość biegunów: 3

Kolor obudowy: Czarny

190,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

190,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym METZGER 0906330

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

178,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 31.07

178,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

27,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 31.07

27,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-371

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

119,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

119,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15206

Od cisnienia [pa]: 60000

Do cisnienia [pa]: 340000

154,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

154,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

226,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

226,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 91744

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 50

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

182,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 31.07

182,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

69,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 31.07

69,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

143,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

143,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU OUTBACK

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu SUBARU OUTBACK

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SUBARU OUTBACK. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

SUBARU OUTBACK – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie SUBARU OUTBACK, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie SUBARU OUTBACK

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.