Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do SUBARU OUTBACK IV

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

112,91

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

112,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

534,43

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

534,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

589,86

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

589,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 3

Kolor obudowy: Czarny

190,58

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

190,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

170,97

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

170,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 4

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

182,81

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

182,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,30

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

61,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

143,61

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

143,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

667,52

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

667,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

84,49

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

84,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,30

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

61,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

125,97

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

125,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

224,84

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

224,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 50

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

181,00

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

181,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU OUTBACK IV

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu SUBARU OUTBACK IV

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SUBARU OUTBACK IV. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

SUBARU OUTBACK IV – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie SUBARU OUTBACK IV, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie SUBARU OUTBACK IV

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.