🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VW GOLF SPORTSVAN

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

BORSEHUNG
CALORSTAT BY VERNET
FACET
DELPHI
EPS
FAE
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JP GROUP 1117701400

Ciężar [kg]: 0.025

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,41

zł/szt.

Kraków: pon. 06.10

U ciebie: pon. 06.10

44,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,15

zł/szt.

Kraków: pon. 06.10

U ciebie: pon. 06.10

59,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3327

Ciśnienie od [kpa]: 28.9

Ciśnienie do [kpa]: 400

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,89

zł/szt.

Kraków: pon. 06.10

U ciebie: pon. 06.10

64,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 16133

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 48500

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,83

zł/szt.

Kraków: pon. 06.10

U ciebie: pon. 06.10

106,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3318

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

95,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa EPS 1.993.327

Ciśnienie od [kpa]: 28.9

Ciśnienie do [kpa]: 400

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

98,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0103

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

69,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10135

Ilość podłączonych styków: 4

80,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

80,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

173,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

173,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0118

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

67,42

zł/szt.

Kraków: śr. 08.10

U ciebie: śr. 08.10

67,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF SPORTSVAN

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VW GOLF SPORTSVAN

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW GOLF SPORTSVAN. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VW GOLF SPORTSVAN – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VW GOLF SPORTSVAN, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VW GOLF SPORTSVAN

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.