10 produktów
Wybierz auto
Ciśnienie od [kpa]: 28.9
Ciśnienie do [kpa]: 400
Rozwiń więcej danych
97,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
68,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 28.9
Ciśnienie do [kpa]: 400
Rozwiń więcej danych
94,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5
Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5
96,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
174,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
174,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
125,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99061814401
120,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
120,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
55,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
77,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba otworów do mocowania: 2
149,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
149,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW TOURAN III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VW TOURAN III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.