Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia oleju do SAAB 9-5

40 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość połączeń: 1
16,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Kolor: czarny, Rozmiar klucza: 21, Ilość połąc...
23,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10x1, Rozmiar klucza: 24, Tolerancja [%]: 15, Natężenie prądu [A]: 0.25, Ilość ...
36,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14 X 1.5, M14X1.5, Cisnienie załączania [bar]: 0.3, Kolor: czarny
18,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1.5, Cisnienie załączania [bar]: 0.5, Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
19,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.04, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Kolor: czarny, Rozmiar klucza: 21, Ilość połąc...
23,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 14x1,5, Cisnienie załączania [bar]: 0.3, Kolor obudowy: czarny
16,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1.5
21,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 0.3, Wymiar gwintu: M 14 x 1,5
20,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1,5
58,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1,5, Zakres kontroli [bar]: 0,3 - 0,55
25,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.024, Ilość biegunów: 3, Szerokość opakowania [cm]: 5.8, Wysokość opakowania ...
148,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
14,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 51, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Rozmiar klucza: 24, średnica wewnętrzna [mm]: 2....
19,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
35,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 0.5, Wymiar gwintu: M14x1,5, Rozmiar klucza: 24
15,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 0.4, Wymiar gwintu: 1/8 GAS, Rozmiar klucza: 24
12,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Kolor: czarny, Rozmiar klucza: 21, Ilość połąc...
24,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1.5
21,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB

Czujnik ciśnienia oleju w samochodzie SAAB 9-5

Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie SAAB 9-5 czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.

Zasada działania czujnika ciśnienia oleju w samochodzie SAAB 9-5

W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie SAAB 9-5 ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.

SAAB 9-5 – objawy awarii czujnika ciśnienia oleju

Najczęściej spotykanym w samochodzie SAAB 9-5 objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.