6 produktów
Wybierz auto
03566270600001
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
136,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
98,47
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
98,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339624373909
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
501,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
501,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES2192CB8
Ciężar [kg]: 0.61
Długość opakowania [cm]: 10.2
Rozwiń więcej danych
314,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
314,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSFR005
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła: Teeth quant.: 20, with clutch plate, with clutch pressure, with flywheel, with screw set
Rozwiń więcej danych
793,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
793,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339418038810
160,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
160,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie FORD FOCUS zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie FORD FOCUS zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.
W samochodzie FORD FOCUS uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.
Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie FORD FOCUS zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.