Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do NISSAN QASHQAI

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 0339415039010

Koło dwumasowe LUK 415 0390 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 995,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415056410

Koło dwumasowe LUK 415 0564 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 379,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Ilość zębów: 137, Liczba otworów do mocowania...
2 223,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 17.835, średnica zewnętrzna [mm]: 292, Wersja silnika: dla silników z kołem zamac...
2 233,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 230, Ciężar [kg]: 13.435, Moment dokręcenia [Nm]: 55, Wersja silnika: dla silnik�...
3 064,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 14.44, średnica zewnętrzna [mm]: 295.7, Wersja silnika: dla silników z kołem zama...
1 697,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa, Rodzaj sprzęgła: dla ...
1 224,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
2 195,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Liczba otworów do mocowania: 6
1 388,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Ilość zębów: 136, Liczba otworów do mocowania...
882,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415040010

Koło dwumasowe LUK 415 0400 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 540,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415040910

Koło dwumasowe LUK 415 0409 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 934,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415041810

Koło dwumasowe LUK 415 0418 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 639,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415057010

Koło dwumasowe LUK 415 0570 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
2 206,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 228
1 104,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

Koło dwumasowe NISSAN QASHQAI – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu NISSAN QASHQAI, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie NISSAN QASHQAI

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

NISSAN QASHQAI – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu NISSAN QASHQAI. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.