Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do VW TRANSPORTER V

26 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Liczba śrub: 6
45,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 300
1 380,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 293
1 058,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 8
60,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415054010

Koło dwumasowe LUK 415 0540 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
941,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415061509

Koło dwumasowe LUK 415 0615 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, Artykuł uzupełniający / inform...
1 901,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415085310

Koło dwumasowe LUK 415 0853 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniaj�...
2 208,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240, Ciężar [kg]: 14.435, średnica zewnętrzna [mm]: 300, Wersja silnika: dla sil...
3 019,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 484,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 12.76, średnica zewnętrzna [mm]: 287.55, Moment dokręcenia [Nm]: 60, Wersja silnik...
1 278,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 11.706, średnica zewnętrzna [mm]: 290, Moment dokręcenia [Nm]: 60, Wersja silnika:...
1 510,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
1 562,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240, Ciężar [kg]: 12.75, średnica zewnętrzna [mm]: 287.55, Moment dokręcenia [N...
1 231,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415057410

Koło dwumasowe LUK 415 0574 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 431,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 230
530,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 6x M10x1x19,5
20,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 228
844,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 132,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 135, średnica [mm]: 240
802,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 132, średnica [mm]: 240
969,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Koło dwumasowe VW TRANSPORTER V – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu VW TRANSPORTER V, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie VW TRANSPORTER V

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

VW TRANSPORTER V – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu VW TRANSPORTER V. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.