Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do VW TRANSPORTER V

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

45,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

45,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 300

1 347,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 347,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 293

1 032,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 032,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

924,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

924,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 183,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

2 183,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 906,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 906,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

60,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

60,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 230

754,28

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

754,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 562,46

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

1 562,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 240

Ciężar [kg]: 14.435

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

3 569,29

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

3 569,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 565,74

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

2 565,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 211,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 211,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 228

823,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

823,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 230

518,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

518,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 240

1 448,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 448,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 290,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 290,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 670,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 670,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 406,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 406,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 039,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 039,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 12.76

Średnica zewnętrzna [mm]: 287.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 138,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 138,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TRANSPORTER V

Koło dwumasowe VW TRANSPORTER V – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu VW TRANSPORTER V, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie VW TRANSPORTER V

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

VW TRANSPORTER V – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu VW TRANSPORTER V. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.