10 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wlot
Wysokość 1 [mm]: 61.5
Rozwiń więcej danych
66,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
66,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
73,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
61,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
61,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Kzis-00
110,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
110,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
58,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.101
Wersja: Km germany 069 1711
Rozwiń więcej danych
73,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
73,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
53,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
53,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
107,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
52,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
83,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie CITROËN DS5. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie CITROËN DS5 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu CITROËN DS5 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.