10 produktów
Wybierz auto
0369VKC3577
132,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
132,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
79,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RYMEQ3821500
79,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699004412
Długość [mm]: 76
Wysokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
66,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500049260
121,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC2538
103,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500035210
127,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
127,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADH23313
Ciężar [kg]: 0.202
Zdjęcie producenta: 1
99,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
99,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADH23314
Ciężar [kg]: 0.15
Zdjęcie producenta: 1
86,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
86,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HONDA ACCORD V. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HONDA ACCORD V mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HONDA ACCORD V rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.