9 produktów
Wybierz auto
SAC3151867001
Parametr: Kzis-1
117,58
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
117,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADH23321
Ciężar [kg]: 0.152
Wersja: Km germany 069 0545
Rozwiń więcej danych
73,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699004412
Długość [mm]: 76
Wysokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
66,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
79,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
75,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADH23311
Ciężar [kg]: 0.266
Wersja: Km germany 069 1993
Rozwiń więcej danych
108,81
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
108,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500049060
104,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADH23308
Ciężar [kg]: 0.242
Wersja: Km germany 069 0545
59,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HONDA CRX II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HONDA CRX II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HONDA CRX II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.