6 produktów
Wybierz auto
0493ADM53310
Ciężar [kg]: 0.18
Zdjęcie producenta: 1
78,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,98
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
62,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3151600728
Parametr: Kzis-0
101,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804116
Ciężar [kg]: 0.14
94,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,10
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
70,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500063910
94,17
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
94,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 P V. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 P V mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MAZDA 323 P V rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.