8 produktów
Wybierz auto
JAV85397
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
91,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
91,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04698503397
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
78,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPCY397
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
88,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJD171
Średnica [mm]: 19
51,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71786
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
66,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53613
Ciężar [kg]: 0.49
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
64,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80189
Średnica [mm]: 19, 19.1
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
34,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
41,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 P V. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 P V oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 P V zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 323 P V, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.