10 produktów
Wybierz auto
ASH9003321
Wysokość [mm]: 56
Średnica wewnętrzna [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
193,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
193,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3746
81,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
81,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
128,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
128,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563189000021
Parametr: Mkb-00
287,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
287,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH9003312
Długość [mm]: 81.5
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
65,72
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
65,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600736
Parametr: Kzis-1
83,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
83,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,80
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
75,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,50
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
89,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53316
Ciężar [kg]: 0.214
Zdjęcie producenta: 1
87,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
87,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK500049710
84,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
84,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 5. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MAZDA 5 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MAZDA 5 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.