10 produktów
Wybierz auto
Producenci
0350804116
Ciężar [kg]: 0.14
94,45
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
94,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,07
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
75,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3151600728
Parametr: Kzis-0
100,48
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
100,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53313
Ciężar [kg]: 0.302
Zdjęcie producenta: 1
104,37
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
104,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9003312
Długość [mm]: 81.5
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
65,09
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
65,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40S0301JPN
64,09
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
64,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3507
96,56
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
96,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500023510
68,74
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
68,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500063910
92,83
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
92,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600736
Parametr: Kzis-1
82,28
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
82,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MAZDA MX-3. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MAZDA MX-3 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MAZDA MX-3 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.