4 produkty
Wybierz auto
Producenci
03563151248031
Parametr: Kzis-0
80,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
80,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC2519
75,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500033010
83,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
83,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADU173302
Ciężar [kg]: 0.176
Wersja: Km germany 010 2046
Rozwiń więcej danych
64,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA G W463. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA G W463 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MERCEDES-BENZ KLASA G W463 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.