5 produktów
Wybierz auto
86,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
86,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADN13313
Ciężar [kg]: 0.31
Zdjęcie producenta: 1
102,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADN13314
Ciężar [kg]: 0.304
Zdjęcie producenta: 1
94,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie NISSAN MAXIMA V. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie NISSAN MAXIMA V mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu NISSAN MAXIMA V rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.