Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do RENAULT GRAND SCENIC II

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Szerokość [mm]: 12, średnica wewnętrzna [mm]: 17, średnica zewnętrzna [mm]: 40, Rodzaj zawiesz...
60,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: hydrauliczny
182,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
133,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0404BAC340NY18

Łożysko oporowe SNR BAC340NY18

Masa [g]: 87, Szerokość 1 [mm]: 29.7, średnica zewnętrzna 1 [mm]: 60.8, średnica wewnętrzna 1 ...
56,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 12, Ciężar [kg]: 0.05, średnica wewnętrzna [mm]: 17, średnica zewnętrzna [mm]:...
58,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
65,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Łożysko oporowe w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC II – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

RENAULT GRAND SCENIC II – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC II?

Producent samochodu RENAULT GRAND SCENIC II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.