Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do SUZUKI KIZASHI

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Łożysko oporowe ASHIKA 90-08-805

Wysokość [mm]: 51

Średnica wewnętrzna [mm]: 26.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

139,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe JAPKO 90805

Wysokość [mm]: 51

Średnica wewnętrzna [mm]: 26.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

184,71

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

184,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI KIZASHI

Łożysko oporowe w samochodzie SUZUKI KIZASHI – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie SUZUKI KIZASHI. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

SUZUKI KIZASHI – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie SUZUKI KIZASHI mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie SUZUKI KIZASHI?

Producent samochodu SUZUKI KIZASHI rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.