Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 79
Wysokość [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
84,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
84,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
101,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
101,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Kzis-1
106,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
106,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
100,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
100,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.248
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
61,39
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
61,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
164,31
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
164,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Mechaniczne
40,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
40,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.26
106,68
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
106,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.254
Zdjęcie producenta: 1
83,25
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
83,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie TOYOTA COROLLA X. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie TOYOTA COROLLA X mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu TOYOTA COROLLA X rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.