16 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ciężar [kg]: 0.48
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
83,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
83,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
240,71
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
240,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
68,41
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
68,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
54,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
54,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
238,63
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
238,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
185,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
185,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,21
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
85,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 22.2
Materiał: Żeliwo
67,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
67,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
245,23
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
245,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
108,14
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
108,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
204,94
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
204,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
78,80
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
78,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
106,39
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
106,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
149,85
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
149,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
73,28
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
73,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
168,51
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
168,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie TOYOTA COROLLA X. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie TOYOTA COROLLA X oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie TOYOTA COROLLA X zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA COROLLA X, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.