17 produktów
Wybierz auto
SAMF30023
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 8,4, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
125,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30028
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 8,4, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
106,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND229
Średnica [mm]: 19.05
124,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61091X
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
146,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486104
Średnica tłoka cylindra: 15.87
206,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
206,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
114,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC23007
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
181,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC23020
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
173,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61030
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
166,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2118
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 8,4, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
128,25
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
128,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874422
Ciężar [kg]: 0.692
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
260,55
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
260,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR2123
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 8,4, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
114,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
114,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM70310
System hamulcowy: Bosch
Średnica tłoka cylindra: 19.05
143,99
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
143,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM70356
Średnica tłoka cylindra: 19.05
116,06
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
116,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80250
Średnica tłoka cylindra: 15.87
126,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
126,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408550067
Średnica [mm]: 19.05
123,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB477
Średnica [mm]: 15.87
152,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że ALFA ROMEO 156 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie ALFA ROMEO 156 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie ALFA ROMEO 156 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie ALFA ROMEO 156, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.