25 produktów
Wybierz auto
0426FR156
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
106,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
32,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30102
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
131,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADN13464
Ciężar [kg]: 0.48
Zdjęcie producenta: 1
148,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADN13467
Ciężar [kg]: 0.55
Zdjęcie producenta: 1
199,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
199,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR146
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
126,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC6503
Średnica 1 [mm]: 15.88
163,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9501130
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
143,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
143,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550208
Materiał: Aluminium
112,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB521
Średnica [mm]: 15.87
239,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S1003JPN
142,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB474
Średnica [mm]: 15.87
351,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
351,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS75238
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
150,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
33,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
33,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CIF505208
Materiał: Aluminium
106,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9501145
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
231,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
231,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95130
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
163,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
163,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
32,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
38,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC56026
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
160,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że NISSAN PRIMERA jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie NISSAN PRIMERA są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie NISSAN PRIMERA zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie NISSAN PRIMERA, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.