62 produktów
Wybierz auto
0339620306200
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
325,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
325,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130127
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.88
Rozwiń więcej danych
262,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP2104
Profil piasty: 20,7 x 18
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
320,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
320,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801646
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,54 x 18
Rozwiń więcej danych
366,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
366,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
323,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
323,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
334,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
334,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKM124
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
517,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
517,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
437,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
437,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011033
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
406,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
406,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1747
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 21.8x25.7
Rozwiń więcej danych
366,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
366,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
726,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
726,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100982
Profil piasty: 25,6 x 23,0 - 24n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
352,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
352,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100983
Profil piasty: 25,6 x 23,0 - 24n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
336,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
336,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
901,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
901,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
325,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXENSK2162
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
813,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
813,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF1045
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
307,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
263,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
263,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100860
Profil piasty: 18x20,5-18n
Średnica [mm]: 200
201,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
STT114980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
818,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
818,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PRIMERA musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PRIMERA sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PRIMERA ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.