17 produktów
Wybierz auto
NTYNSPPL008
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
96,92
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
96,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30091
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
147,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
147,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWPNB946
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Żeliwo
203,72
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
203,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC59009
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
154,46
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
154,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB424
Średnica [mm]: 18.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
246,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
246,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30176
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
131,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
131,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1503604
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
190,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
190,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP207630
107,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
107,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134896
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
217,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
217,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB177658
Ciężar [kg]: 0.124
Zdjęcie producenta: 1
228,79
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
228,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511062910
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
270,90
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
270,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC6284654015
178,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
178,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80416
Średnica tłoka cylindra: 15.87
192,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
192,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874330
Ciężar [kg]: 0.302
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
203,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
203,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41414
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
115,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
115,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2186
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
143,14
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
143,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECBCM141
Średnica wewnętrzna [mm]: 15.87
210,27
zł/szt.
Kraków: pt. 25.07
U ciebie: pt. 25.07
210,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że OPEL TIGRA II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie OPEL TIGRA II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie OPEL TIGRA II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie OPEL TIGRA II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.