Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa sprzęgła TRW PNB424

Indeks: PNB424
  • Pompa sprzęgła TRW PNB424
  • Pompa sprzęgła TRW PNB424
261,76 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 3 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PNB424
EAN:
3322938146559
średnica [mm]
18.87
Materiał
tworzywo sztuczne
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
OPEL
VAUXHALL
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Pompa sprzęgła TRW PNB424 - opis produktu:

Pompa sprzęgła jest istotnym elementem układu sprzęgła hydraulicznego. Ciśnienie wytwarzane w pompie po wciśnięciu pedału sprzęgła pozwala na aktywowanie wysprzęglika, który umożliwia wysprzęglenie. Awaria pompy może objawiać się poprzez nieszczelność, przez co dochodzi do wycieku płynu hydraulicznego. Uszkodzenie pompy sprzęgła może doprowadzić do wpadania pedału sprzęgła w podłogę i utraty możliwości zmiany biegów. Na wcześniejszym etapie awaria objawia się powolnym powrotem pedału sprzęgła do pozycji początkowej i problemami przy wrzucaniu biegów – szczególnie pierwszego oraz wstecznego.

Pompa sprzęgła TRW PNB424 to artykuł z numerem 0429PNB424. Do pompy przypisano kod EAN 3322938146559. Materiał, z którego wykonano pompę to tworzywo sztuczne.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.