19 produktów
Wybierz auto
LPR2162
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 6, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
108,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
108,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C23012
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
127,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
127,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284605018
476,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
476,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS51186
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
124,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
124,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
247,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
247,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1504101
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
176,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
176,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30067
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 6, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
114,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
114,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLM80732
Otwór o śr [mm]: 16
116,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
116,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284600734
151,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
151,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECBCM241
Materiał: Tworzywo sztuczne
Średnica wewnętrzna [mm]: 16
50,33
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
50,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986486110
Średnica tłoka cylindra: 15.87
200,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
200,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550072
Materiał: Tworzywo sztuczne
99,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460081
Średnica tłoka cylindra: 15.87
123,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
123,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
Średnica 2 [mm]: 20.6
Rozwiń więcej danych
36,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874314
Ciężar [kg]: 0.295
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
309,78
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
309,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396LM80452
Średnica tłoka cylindra: 17.8
175,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
175,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB470
Średnica [mm]: 15.87
168,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
168,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19/20,6
System hamulcowy: Fag
46,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134897
Ciężar [kg]: 0.18
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
171,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
171,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SAAB 9-3 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SAAB 9-3 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SAAB 9-3 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SAAB 9-3, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.