21 produktów
Wybierz auto
LPR2162
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 6, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
108,84
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
108,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30120
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
166,68
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
166,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C23012
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
128,15
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
128,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19/20,6
System hamulcowy: Fag
49,56
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
49,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
249,36
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
249,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51186
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
124,60
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
124,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51133
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
267,36
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
267,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX460112
87,02
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
87,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1504101
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
175,32
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
175,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24241917273
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
257,29
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
257,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX460081
Średnica tłoka cylindra: 15.87
124,23
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
124,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19/20,6
System hamulcowy: Fag
46,42
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
46,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134897
Ciężar [kg]: 0.18
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
180,55
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
180,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80452
Średnica tłoka cylindra: 17.8
178,14
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
178,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550072
Materiał: Tworzywo sztuczne
99,72
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
99,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
Średnica 2 [mm]: 20.6
Rozwiń więcej danych
34,94
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
34,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECBCM241
Materiał: Tworzywo sztuczne
Średnica wewnętrzna [mm]: 16
50,81
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
50,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874314
Ciężar [kg]: 0.295
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
311,69
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
311,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429PNB470
Średnica [mm]: 15.87
164,52
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
164,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284605018
451,38
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
451,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że SAAB 9-3 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SAAB 9-3 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SAAB 9-3 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SAAB 9-3, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.