49 produktów
Wybierz auto
LPR2162
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 6, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
108,84
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
108,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM15003
System hamulcowy: Lockheed
Średnica tłoka cylindra: 15.87
252,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF04874
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
203,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30120
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
166,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C23012
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
128,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLM80474
Średnica tłoka cylindra: 15.87
104,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC10003
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
145,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19/20,6
System hamulcowy: Fag
49,56
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
49,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
249,36
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
249,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPPL007
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
89,36
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
89,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS04727
Otwór - śr. 3 [mm]: 15.87
87,06
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
87,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511027310
273,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS51186
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
124,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51133
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
267,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
267,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE24241517033
Średnica [mm]: 15.87
Zdjęcie producenta: 1
222,38
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
222,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC59003
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
218,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
218,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460112
87,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1504101
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
175,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2296
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 6, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
130,23
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
130,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41477
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
163,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SAAB jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SAAB są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SAAB zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SAAB, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.