Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do HYUNDAI VELOSTER

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Numer seryjny: NWS-HY-003
223,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
298,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 12 X 9, Materiał: Aluminium, Średnica tłoka [mm]: 36
203,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
46,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.53
399,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
323,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.4, Długość opakowania [cm]: 21, Szerokość opakowania [cm]: 8, Wysokość opako...
57,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
469,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację HYUNDAI

Części zamienne do HYUNDAI

Wysprzęglik samochodzie HYUNDAI VELOSTER

W układzie sprzęgłowym samochodu HYUNDAI VELOSTER zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie HYUNDAI VELOSTER?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu HYUNDAI VELOSTER powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

HYUNDAI VELOSTER – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie HYUNDAI VELOSTER można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.