7 produktów
Wybierz auto
Producenci
03563182654192
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Parametr: Hhas-1
261,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMM30454
Otwór o śr [mm]: 36
Materiał: Aluminium
329,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR359091
Ciężar [kg]: 0.78
Otwór o śr [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
166,17
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
166,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNWSME003
Otwór o śr [mm]: 36
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
138,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
138,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Liczba otworów do mocowania: 2
251,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 32
Ciężar [kg]: 0.616
Rozwiń więcej danych
271,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADU173601
Grubość [mm]: 32
Ciężar [kg]: 0.616
Rozwiń więcej danych
246,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
246,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.