7 produktów
Wybierz auto
Producenci
Materiał: Odlew staliwny
49,41
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
49,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
87,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,92
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
70,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.516
60,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
60,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
Masa [g]: 420
69,24
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
69,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
55,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ skrzyni biegów: Jb1
Dla numeru oe: 7700660488
45,26
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
45,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu RENAULT CLIO I zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu RENAULT CLIO I powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie RENAULT CLIO I można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.