48 produktów
Wybierz auto
0516100251
Profil piasty: 20,1x23,1 - 20n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
268,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
268,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000853201
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
327,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
327,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622322409
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
401,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
401,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562290601078
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 660,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
1 660,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 915,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
1 915,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
580,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
580,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
967,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
967,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951301
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 20,20x23,00-20n
Rozwiń więcej danych
539,66
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
539,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64129
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
355,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
355,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
799,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
799,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350837399
Ciężar [kg]: 19.6
Siła wyrzutu [n]: 5800
Rozwiń więcej danych
1 868,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
1 868,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92ARAR03
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 233
Rozwiń więcej danych
432,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
432,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120252
Profil piasty: 20,1x23,1 - 20 n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
404,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
404,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT7675020
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
574,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
574,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622322433
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
634,68
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
634,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK7830
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23.2 x 20.3
Rozwiń więcej danych
409,15
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
409,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
480,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
480,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
390,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
390,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350821322
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23,07 x 20,11
Rozwiń więcej danych
416,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
416,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
541,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
541,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu ALFA ROMEO 147 jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie ALFA ROMEO 147 musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu ALFA ROMEO 147 sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu ALFA ROMEO 147 zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. ALFA ROMEO 147 ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.