40 produktów
Wybierz auto
1 793,67
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
1 793,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562290601078
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 566,79
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
1 566,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000853201
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
324,59
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
324,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
527,02
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
527,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
344,45
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
344,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622322409
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
395,66
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
395,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
960,09
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
960,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120252
Profil piasty: 20,1x23,1 - 20 n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
349,64
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
349,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW959961
Profil piasty: 23,1 x 20
Parametr: 230 dbv
Rozwiń więcej danych
486,53
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
486,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
423,58
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
423,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64129
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
339,23
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
339,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624317909
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
831,68
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
831,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990082
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
590,46
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
590,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
517,99
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
517,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
454,66
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
454,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT7675020
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
551,55
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
551,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951531
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 20,3x22,3-20n
Rozwiń więcej danych
456,57
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
456,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK623378500
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
452,63
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
452,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADL143024
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 5.408
Rozwiń więcej danych
357,49
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
357,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADL143071
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.5
Rozwiń więcej danych
390,56
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
390,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu ALFA ROMEO 147 jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie ALFA ROMEO 147 musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu ALFA ROMEO 147 sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu ALFA ROMEO 147 zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. ALFA ROMEO 147 ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.