Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
85 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 17x20
Rozwiń więcej danych
514,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
514,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
264,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
264,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 4.362
Rozwiń więcej danych
535,04
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
535,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Ciężar [kg]: 4.727
Rozwiń więcej danych
282,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
282,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 3.902
Rozwiń więcej danych
354,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
354,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 16.08
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
742,57
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
742,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
479,57
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
479,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20 x 17
Parametr: 220
Rozwiń więcej danych
443,24
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
443,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
361,63
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
361,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
253,88
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
253,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 17x20
Rozwiń więcej danych
484,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
484,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
382,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
382,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
405,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
405,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 21,9 x 20
Rozwiń więcej danych
533,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
533,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 23x26-23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
853,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
853,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
226,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
226,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 17x20 - 17n
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
252,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
252,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 25,9 x 22,9
Rozwiń więcej danych
557,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
557,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 19,9 x 16,9
Rozwiń więcej danych
186,45
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
186,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 17x20
Rozwiń więcej danych
623,69
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
623,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD FOCUS I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD FOCUS I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD FOCUS I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD FOCUS I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD FOCUS I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.