13 produktów
Wybierz auto
040134992
Ciężar [kg]: 0.2
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
202,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADF123403
Ciężar [kg]: 0.333
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
161,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41099
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
120,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284600149
241,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
241,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT68033
116,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80286
Średnica tłoka cylindra: 19.05
216,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
216,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30085
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
176,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05930
Ciężar [kg]: 0.22
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
127,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
127,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510460043
Ciężar [kg]: 0.2
Wymagana ilość: 1
112,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPFR004
101,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511017610
204,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2180
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
171,80
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
171,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C24011
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
179,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że FORD FOCUS I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie FORD FOCUS I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie FORD FOCUS I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie FORD FOCUS I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.