Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
14 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.2
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
200,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
200,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.333
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
160,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
160,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
239,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
239,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
119,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
119,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
99,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
99,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
214,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
214,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
121,75
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
121,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
174,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
174,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
Wymagana ilość: 1
111,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
111,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.22
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
126,63
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
126,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
115,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
115,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
234,06
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
234,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
177,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
177,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
170,15
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
170,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że FORD FOCUS I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie FORD FOCUS I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie FORD FOCUS I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie FORD FOCUS I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.