11 produktów
Wybierz auto
Producenci
046992K0007
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
282,22
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
282,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
407,61
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
407,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950705
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
472,27
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
472,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699203345
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
319,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
319,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
249,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100948
Profil piasty: 20x22,5-20n
Średnica [mm]: 200
217,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339623198060
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
363,13
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
363,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
283,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
283,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350821295
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,2 x 20,1
Rozwiń więcej danych
296,16
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
296,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
265,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620300160
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
315,29
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
315,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 323 F VI jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 323 F VI musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 323 F VI sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 323 F VI zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 323 F VI ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.